Zaken van A tot Z in orde maken, maar vooral: mensen ontzorgen, dat vind ik fijn. Geen verrassend antwoord, als je bedenkt dat ik Facility Management heb gestudeerd. Na mijn studie bleken de banen hierin helaas niet voor het oprapen. Daarom breidde ik mijn uren en verantwoordelijkheden bij mijn bijbaan uit. Als Accountspecialist was ik (daar) verantwoordelijk voor de aansturing, planning en administratie van uitzendkrachten bij een aantal klanten. Ook het aannemen van deze mensen viel binnen mijn functie. Daarbij keek ik altijd verder dan het CV, voor mij was iemand zijn of haar persoonlijkheid leidend. Waarom? In mijn ogen kun je competenties ontwikkelen, terwijl je een karakter niet in een A4’tje kunt vangen. Nu ik zelf zocht naar een nieuwe uitdaging, hoopte ik dat iemand datzelfde bij mij zou doen.
Als Accountspecialist keek ik zelf altijd verder dan het CV. Competenties kun je ontwikkelen, iemands karakter kun je niet vangen in een A4’tje.