Vind per direct de Supply Chain professionals die je zoekt
NRG-Office is specialist in het vinden van de juiste professional voor de invulling van Supply Chain functies binnen de Food & Industry
NRG-Office is specialist in het vinden van de juiste professional voor de invulling van Supply Chain functies binnen de Food & Industry
Van al onze professionals die landelijk actief zijn, zijn onderstaande (op zeer korte termijn) beschikbaar
"Vanuit onze organisatie, dus als werkgever, goede ervaringen met NRG; communicatie is top, komen afspraken na, kunnen zich goed inleven in de sfeer en cultuur van een organisatie, waardoor er vaak, en snel, een juiste match is.''
Ik ben een gedreven en leergierige professional die niet van stilzitten houdt. Mijn enthousiaste benadering en vastberadenheid maken mij tot een waardevolle toevoeging. Ik voel me op mijn gemak in uitdagende situaties en put energie uit het onbekende. Ik gedij in situaties waarin ik in het diepe wordt gegooid, omdat ik geloof dat dit de snelste weg is naar persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Mijn expertise in projectmanagement vormt een solide basis voor het nemen van weloverwogen beslissingen. Ik ben gewend om complexe projecten te overzien, deadlines te halen en budgetten te beheren. Ik ben een fervent voorstander van continue verbetering en implementeer graag optimalisaties om processen te stroomlijnen en efficiëntie te vergroten. Mijn ervaring in een leidinggevende positie heeft mij voorzien van de vaardigheden en het inzicht om teams te leiden naar succesvolle resultaten. Per 2 oktober ben ik voor 40 uur in de week beschikbaar.
Na het afronden van mijn studie ben ik aan de slag gegaan bij Van Gelder Telecom. Een civiele aannemer die in opdracht van KPN Netwerk verantwoordelijk is voor de aanleg van glasvezel in Rotterdam. Hier begon ik als omgevingscoördinator. In deze rol hield ik mij bezig met Stakeholder Management, zo zorgde ik onder andere voor de relaties met Gemeente Rotterdam en de vele woningcorporaties. Ik groeide door naar de rol van projectcoördinator waarbij ik onder andere verantwoordelijk was voor het opstellen van planningen, het aansturen van onderaannemers en het coördineren van diverse projecten.
Na mijn tijd bij Van Gelder Telecom ging ik aan de slag bij Heijmans Utiliteitsbouw Schiphol. In mijn rol als werkvoorbereider was ik verantwoordelijk voor het complete project, waaronder aansturen van onderaannemers en projectplanning. Mijn kracht ligt in het aansturen van een team, overzicht houden in complexe projecten en optimaliseren van processen.
2021 VCA Vol
2016 – 2021 Bachelor Technische Bedrijfskunde – Hogeschool Rotterdam
2020 Minor Consultancy en Ondernemerschap – Hogeschool Rotterdam
Als startend Supply Chain Professional ben ik op zoek naar een uitdaging waarin ik mezelf kan ontwikkelen en mijn kennis kan verbreden en delen. De afwisseling in deze functie geeft mij de mogelijkheid om van veel bedrijven de processen en systemen te begrijpen en waar nodig deze te optimaliseren, door bijvoorbeeld een ander inzicht te geven op een probleem. Met dit traject kan ik zowel het bedrijf als mezelf ontwikkelen. Met mij in je team heb je naast een ambitieus en enthousiast persoon, ook iemand die makkelijk relaties opbouwt, snel systemen beheerst en zoveel mogelijk wil leren van de aanwezige expertise. Per direct ben ik voor 40 uur per week beschikbaar.
Ik heb mijn passie voor de Supply Chain ontdekt in mijn functie als Purchasing Engineer bij Saab Technologies B.V. In deze functie heb ik ervaring opgedaan als spin in het web in een supply chain met allerlei betrokken stakeholders. In deze functie had ik veel contact met internationale- leveranciers en collega’s. Vanuit deze functie ben ik veelvuldig in aanraking gekomen met leveranciers, projectleiders en de uitvoering van projecten, met alle belangen die hierbij kwamen kijken. Hier heb ik geleerd de verschillende belangen goed in te schatten, hiernaar te handelen en helder te communiceren met elk van de stakeholders. Ook heb ik in deze functie ervaring opgedaan om te werken in een snel veranderende organisatie en heb ik mensen in Zweden opgeleid en begeleid in het gebruik van het ERP systeem.
2015 – 2020 Bachelor Aviation Studies – Hogeschool van Amsterdam
Ik onderscheid me als een vastberaden en creatief persoon met goede communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen. Ik word gemotiveerd van nieuwe uitdagingen en van het streven naar impact en vind zelfreflectie een belangrijk onderdeel van elke uitdaging. Ik kan zowel in een team als zelfstandig goed functioneren en ik krijg er energie van om op een persoonlijk niveau met collega's betrokken te zijn. Ik ambieer een adviserende/consultancy rol, waarbij ik anderen kan helpen met het oplossen van uitdagingen en vereenvoudigen van vraagstukken. Vanaf 2 oktober ben ik beschikbaar voor 40 uur per week.
Binnen mijn eerste interim opdracht als Customer Service Medewerker binnen Riedel was ik verantwoordelijk voor het juist verwerken van nieuwe verkooporders en het soepel laten verlopen van het klantcontact. Hierna heb ik de functie van Demand Planner, tevens bij Riedel, ingevuld. Hierbij was ik verantwoordelijk voor het S&OP proces voor de foodservice en export klanten. Verkoopforecast opstellen voor korte (3 maanden) en lange (24 maanden) termijn.
Ook ben ik bij Jumbo Supermarkten aan de slag gegaan als Demand Planner. Het correct voorspellen van de verkopen in de winkels, dat was mijn verantwoordelijkheid. Dit deed ik voor een deel van het droge kruideniers waren assortiment, frisdranken, sappen & alle alcoholische dranken.
2023 Lean Green Belt – Bureau Tromp
2020 – 2021 Minor Supply Chain Planning – Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
2017 – 2021 Logistics Management – Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Als beginnend Supply Chain Professional ben ik erg leergierig en houd ik niet van stilzitten. De afwisseling die deze functie biedt en de mogelijkheden die het geeft om processen en systemen van verschillende bedrijven te leren kennen en mijn kennis hierin te verbreden, vind ik leuk en interessant. Door de kennis die ik op doe, kan ik mogelijkheden identificeren om zowel het bedrijf als mezelf te ontwikkelen. Zo zorg ik ervoor dat de processen in een bedrijf zo optimaal mogelijk verlopen. Ik ben ambitieus en sta open voor vernieuwing en andere perspectieven. Hierdoor vind ik een hecht team belangrijk waarin ik van de expertise van anderen kan leren. Per direct ben ik 40 uur per week beschikbaar voor een nieuwe uitdaging.
Tijdens mijn studie Economics & Business Economics heb ik mijn passie voor de Supply Chain ontdekt. Ik ben begonnen bij de GGD, op het project vaccinatie. Vervolgens ben ik gestart bij Kikkoman Foods Europe en ben ik samen met het team verantwoordelijk geweest voor alle uitgaande productstromen. Daarbij ook bezig geweest met de nodige documentatie die export van voedingsmiddelen met zich meebrengt. Daarnaast ben ik ook bezig geweest met een implementatie van een QA systeem. Bij NRG-Office heb ik mijn eerste opdracht mogen vervullen bij UCC Coffee Beneluxe. Hier ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse zaken rondom orders, waaronder de invoer, logistieke zaken en documentatie. Op regelmatige basis beziggehouden met de documentatie rondom uitvoer, zoals EX-A, CVO en health certificaten. In deze functie heb ik veel contact internationale klanten in Europa en daarbuiten.
2017 – 2023 Bachelor Economics & Business Economics – Rijksuniversiteit Groningen
Ik word gezien als een sportieve en gedisciplineerde jongeman, die graag geprikkeld wordt met nieuwe uitdagingen en processen. In groepsverband presteer ik goed, al heb ik ook oog voor het individu. Ik streef naar een makkelijke maar toch ook dynamische omgang, wat communicatie duidelijk houdt. Belangrijk voor mij is het omringd worden door geïnspireerde personen. Een visie dat men echt gelooft in de firma, zoals dat clubgevoel voor een sportvereniging. Anderzijds beschik ik over een perceptieve houding, die zich uit in het altijd willen verbeteren van werkprocessen door middel van reflectie. Daarnaast is het uit mijn comfortzone stappen (en verantwoording hierin nemen) een goede manier om niet alleen de firma beter te ontdekken, maar ook om te leren omgaan met dynamische uitdagingen. Per direct ben ik beschikbaar voor 40 uur per week.
Naast het te hebben gestudeerd voor mijn Master in Supply Chain Management, beschik ik over meerdere werkervaringen. Tijdens mijn eerste stage ben ik terecht gekomen in het operations team als Logistiek Planner voor een firma in de zuivel commodities. Hierbij heb ik gedeeltelijk meegedraaid in operations, om zo mij bekend te maken met het desbetreffende ERP systeem. Hieruit kwam een kwalitatief onderzoek, waarbij de afdeling operations werd meegenomen. Dit onderzoek toetste de meningen, aanvragen en frustraties over hoe de interactie, indeling en workflow verbeterd konden worden in de toekomst, Dit werd uiteindelijk uitgewerkt tot een adviesrapport. Vanuit deze stage is de ambitie ontstaan om mezelf te specialiseren in Supply Chain Management.
Tijdens mijn Master thesis heb ik onderzoek gedaan naar de potentie van Augmented Reality in warehouse operations voor een firma (richting foods & nutrition sector). Voor dit project kregen we meerdere gadget-brillen ter beschikking. Hierbij werd een warehouse roleplay voorgesteld aan onze proefpersonen, waarbij de eerste fascinaties, frustraties en omgangsvormen werden vastgelegd tussen de bril en de drager zoals het experiment was bedoeld. Het uiteindelijke streven was om te meten vanuit het menselijk oogpunt hoe snel iemand deze technologie onder de knie zou krijgen en zich erover voelde. Het experiment leidde tot een positief advies over de bril naar de firma.
Tot slot heb ik in mijn studententijd erg genoten van de huidige personeelstekorten bij diverse firma’s, wat mij uiteindelijk een bijbaantje als ZZP'er belandde als magazijnmedewerker. Naast over de nodige certificaten te beschikken voor alle interne transportmiddelen, beschouw ik mijzelf dus ook als een echte aanpakker!
2021 – 2023 Master International Business: specialization in Supply Chain Management – Universtiteit Maastricht
2015 – 2019 Bachelor Global Project and Change Management (GPCM) – Windesheim Honours College
Ik kan omschreven worden als sociaal, assertief, resultaatgericht en gestructureerd. Dit zijn natuurlijk eigenschappen die erg goed van pas komen in deze veelzijdige rol. Ik ben ervan overtuigd dat je met een open blik en het stellen van de juiste vragen al winst kan behalen. Verder haal ik veel (werk)plezier uit een fijne teamsfeer en samenwerking, samen goede resultaten behalen geeft mij altijd positieve energie. Ik kijk er naar uit om de wereld van de supply chain nog verder te ontdekken in een vervolg opdracht. Per 16 oktober ben ik beschikbaar voor 40 uur per week.
Ik ben in 2019 afgestudeerd in de richting van Facility Management. Niet direct de eerste studie waarmee je de link maakt met Supply Chain Management, maar er zitten meer overeenkomsten in dan je denkt! Het is met name gericht op de interne bedrijfsvoering van organisaties. Dit heb ik in de praktijk ook goed toe kunnen passen in mijn rol als projectmedewerker en mijn afstudeeronderzoek op basis van Lean. Afgelopen jaar heb ik de overstap naar de supply chain gemaakt. Tijdens mijn eerste opdracht bij QRS Healthcare was ik verantwoordelijk voor de inbound van goederen, voorraadbeheer, transport en verwerken van opkoop en donaties.
Vervolgens ben ik bij VolkerWessels Telecom aan de slag gegaan als PMO’er, in deze rol was ik mede verantwoordelijk voor het optimaliseren van de logistieke processen. De eerste focus lag op het implementeren van het nieuwe ERP systeem. Daarnaast heb ik een ook een bijdrage geleverd in de dagelijkse werkzaamheden.
2018 – 2019 Minor Lean/Word Class Performance – Hogeschool Arnhem en Nijmegen
2015 – 2019 Facility Management Academie Diedenoort – Hogeschool Arnhem en Nijmegen
Ik word gezien als een enthousiaste en ondernemende professional die zich van nature richt op de mens in de organisatie. Ik ben pragmatisch georiënteerd en weet me vanuit een persoonlijke benadering zaken snel eigen te maken binnen de organisatie. Met mij in het team heb je niet alleen een verbindende schakel, maar ook een empathische bouwer die menig reorganisatie traject, overname, autonome groei of fusie tot een succes kan laten uitkomen. Kortom, een ervaren interim manager met een no-nonsense mentaliteit die graag de mouwen opstroopt en niet terugdeinst voor stressvolle en/of complexe situaties. Ik sta open voor management opdrachten en ik ben vanaf 2 oktober voor 40 uur per week beschikbaar.
In mijn carrière heb ik een brede ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven, van operationeel tot op tactisch en strategisch niveau, afhankelijk waar de behoefte ligt. Zo heb ik meerdere organisaties ondersteund met het overdragen van operationele processen in het kader van reorganisaties, verhuizing van productielocaties of het sluiten van fabrieken, waardoor ik extensieve leidinggevende ervaring heb opgedaan. Mijn kracht ligt in het bouwen van teams met de focus op samenhang & structuur, waarbij het stimuleren van individuele & collectieve groei centraal staat. Dit heb ik gedaan bij kenmerkende bedrijven zoals Vergeer Holland, Koninklijke Euroma, Bloomon en op dit moment bij Plus Retail.
2023 Persoonlijk leiderschap
2021 Masterclass verandermanagement (cultuur & gedrag)
2019 Certified in Production & Inventory Management – APICS
2012 – 2016 Bachelor Logistiek & Economie – Hogeschool Rotterdam
2015 Minor Supply Chain Management – Linnaeus University (Zweden)
Als startende Supply Chain Specialist ben ik enthousiast om nieuwe opdrachten aan te gaan en hierbij mijn kennis toe te passen en te vergroten. Met een flexibele en hardwerkende instelling pas ik mij goed aan op (snel) veranderende omstandigheden. Ik ga hierbij graag met een analytische blik georganiseerd te werk om de processen zo soepel mogelijk te laten verlopen en voor de betrokkenen een duidelijk overzicht te houden. Met mij in het team heb je een empathisch en leergierig persoon die graag doelgericht samen tot een oplossing komt. Per direct ben ik 36 uur per week beschikbaar
Mijn ambities voor supply chain werkzaamheden zijn ontstaan bij de studie Aviation Operations. Hier heb ik tijdens mijn eerste stage de Customer Service kant mogen ervaren, terwijl ik onderzoek deed naar procesoptimalisatie voor de kwaliteitscontrole van internationale grondvervoer ritten. Voor mijn afstudeerstage heb ik onderzoek gedaan voor KLM Cargo naar mogelijk nieuw toepasbare technieken in het afhandelingsproces voor exportvracht. Tijdens deze stages en de vervolgende master Transport & Supply Chain Management, ben ik in aanraking gekomen met diverse supply chains en organisatiestructuren.
2021 – 2023 Master Transport & Supply Chain Management – Vrije Universiteit Amsterdam
2015 – 2021 Bachelor Aviation Operations – Hogeschool van Amsterdam
Ik ben een gedreven en enthousiaste junior professional. Ik werk graag in een dynamische omgeving en vind het fijn om mijzelf uit te dagen en op deze manier veel te kunnen leren. Daarnaast werk ik graag samen en vind ik een goede werksfeer erg belangrijk. Ik geloof namelijk dat op deze manier de beste resultaten worden behaald. Ik ben per direct beschikbaar voor 40 uur per week.
Na de bachelor Bedrijfseconomie heb ik de master Supply Chain Management afgerond. Tijdens deze master heb ik uiteenlopende vakken gevolgd op het gebied van Supply Chain Management. Bij mijn masterscriptie heb ik mij meer verdiept in procesverbetering. Verder heb ik bij diverse bijbaantjes ervaring opgedaan op het gebied van logistiek, strategie en relatiebeheer. Daarnaast heb ik nog weinig ervaring maar ik ben helemaal klaar om mijn schriftelijke kennis in de praktijk toe te gaan passen.
2021-2022 Master Supply Chain Management – Tilburg University
2017-2021 Bachelor Bedrijfseconomie – Tilburg University
Als beginnend supply chain specialist ben ik enthousiast veel te leren en met een frisse blik te werk te gaan. Ik word gezien als iemand die zich moeiteloos integreert in diverse werkomgevingen. Daarnaast word ik gekenmerkt door een goede combinatie van sociaal- en gedisciplineerd werken. Mijn passie ligt in het analyseren en optimaliseren van processen binnen diverse facetten in Supply Chain. Daarnaast krijg ik veel energie van het werken in teamverband binnen dit vakgebied. Ik ben vastbesloten mijn gedrevenheid en kennis in de praktijk te laten gelden. Per direct ben ik voor 40 uur in de week beschikbaar.
Mijn ervaring, gerelateerd aan mijn functie, betreft diverse bedrijfsgerichte projecten en stages binnen de productie logistieke sector. Deze opdrachten vonden plaats in logistieke takken als planning, transport, voorraadbeheer en warehousing. Mijn recente afstudeeronderzoek voerde ik uit bij een bedrijf, waarbij ik een methode heb ontwikkeld die op een optimale manier productiedeadlines toewijst aan inkomende bestellingen, gebaseerd op bestaande en inkomende werklasten voor meerdere productieafdelingen. Verder heb ik verschillende data gedreven projecten uitgevoerd in de vorm van business intelligence en simulatie onderzoeken.
2021 – 2023 Master Industrial Engineering and Management – University of Twente
2018 – 2021 Bachelor Industrial Engineering and Management – University of Twente
De supply chain wereld verandert continu. Met mijn passie voor logistiek en supply chain gaat mijn hart daar sneller van kloppen! Met mijn communicatieve en analytische vaardigheden, ga ik gestructureerd aan het werk en haal ik veel energie uit het bedenken van oplossingen voor uitdagingen en mogelijke verbeteringen binnen de supply chain. Ik ben een sociaal en betrokken persoon, wat er mede voor zorgt dat ik graag bijdraag aan de teamprestatie en daarbij ook de lead kan nemen. Per 2 oktober ben ik voor 40 uur per week beschikbaar.
Na mijn opleiding Logistics Engineering ben ik gestart als material planner bij een Automotive bedrijf, waar ik verantwoordelijk ben geweest voor de operationele inkoop. Daarna ben ik gestart bij NRG-Office, waar ik tot dusver drie rollen heb vervuld. Ik ben gestart als Supply Chain Specialist bij Müller Nederland. Hier was ik verantwoordelijk voor het verwerken van orders, coördineren van transport, het klantcontact en de reguliere-/promotie forecast verwerken. Na deze rol, ben ik gestart als demand planner bij Uniekaas. Mijn taak was hier om de functie van demand planning op te zetten en deze vervolgens ook uit te voeren. Mijn taken en verantwoordelijkheden bestonden onder andere uit het opstellen van de korte- en lange termijnprognose, klantcontact en spin in het web tussen sales, supply chain en customer service. Momenteel ben ik werkzaam als demand planner Nederland/forecaster voor Jumbo. Hier ben ik verantwoordelijk voor de forecast van bepaalde artikelgroepen en houd ik mij bezig met zowel de reguliere verkopen, als de promotionele verkopen. Hierbij schakel ik veel met leveranciers en mijn team om te zorgen voor een zo hoog mogelijke beschikbaarheid voor de eindklant. Bij alle opdrachtgevers heb ik naast mijn dagelijkse functietaken, mij gefocust op het optimaliseren en verbeteren van interne processen.
2022 Lean Black Belt – Bureau Tromp
2021 Lean Green Belt – Bureau Tromp
2016 – 2020 Logistics Engineering – Windesheim Zwolle
Ik ben analytisch, data gedreven en fungeer graag als verbindende schakel binnen het team en binnen de keten. Met een scherp oog voor mogelijke optimalisaties en efficiëntieslagen verdiep ik mij graag in de processen, deze te analyseren en op basis van data en in samenwerking met verschillende stakeholders om te zetten in mooie verbeteringen.
Ik krijg enorm veel energie van nieuwe omgevingen, mensen en processen. Omdat ik leergierig ben en mezelf graag wil blijven ontwikkelen sta ik voor veel verschillende rollen open. Per 30 oktober ben ik voor 40 uur per week beschikbaar.
Ik ben mijn supply chain carrière begonnen bij Greetz. Hier was ik als supply chain coördinator verantwoordelijk voor een groot deel van het gifts assortiment. In deze coördinerende rol deed ik veel ervaring op in de supply planning van een breed assortiment, het managen van een groot aantal leveranciers en het forecasten van de vele jaarlijkse piekmomenten. Dit alles altijd in effectieve afstemming en samenwerking met leveranciers, interne afdelingen, en het warehouse.
Daarnaast leidde ik ook nog tal van verbeterprojecten die voornamelijk gericht waren op het verbeteren en optimaliseren van de processen, systemen en leveranciersperformance met behulp van data. Deze kennis en ervaring zet ik nu graag in om andere bedrijven te helpen hun supply chain naar een hoger niveau te tillen.
2023 Slimstock Advanced User Training
2020 – 2021 Master Supply Chain Management – Vrije Universiteit Amsterdam
2015 – 2019 Bachelor Technische Bedrijfskunde – Hogeschool van Amsterdam
2019 Lean Six Sigma Green Belt – Skoledo
Ik ben hardwerkend, werk zorgvuldig en ik ben een echte teamplayer. Ik heb ervaren dat uitdagingen mij zeer prikkelen en dat ik me niet uit het veld laat slaan door de eerste beste tegenslag. Ik ben erg sociaal en werk ook graag samen met mijn collega’s. Ik vind het leuk om anderen te helpen groeien en samen tot een goed resultaat te komen. Iedere werksituatie is anders en daarom probeer ik erg flexibel te zijn en met een open mind ergens in te duiken. Ik ben niet bang voor verantwoordelijkheid en probeer mijn rol ten goede van de opdracht uit te voeren. Per direct ben ik voor 40 uur in de week beschikbaar.
Ik ben een startende Supply Chain Specialist. Tijdens mijn studie Logistics Management heb ik twee diverse stages mogen volgen. De eerste stage vond plaats bij de HANOS, hier ik heb ik bij een vestiging onderzoek gedaan om de servicegraad te verhogen. Mijn tweede stage, tevens afstudeerstage, volgde ik bij Ardagh Metal Packaging. Tijdens deze stage heb ik mezelf bezig gehouden met het optimaliseren van werkprocessen op de commerciële afdeling.
2019 – 2023 Bachelor Logistics Management – HAN University of Applied Sciences
2022 Minor Trainen en Coachen in organisaties
Ik werk graag samen met anderen om processen te verbeteren, mijn handen gaan jeuken van inefficiënte planning, proces of communicatie. Het is voor mij een uitdaging om verandering binnen een organisatie te bewerkstelligen. Ik krijg er energie van om resultaat te zien van mijn werk en de expert te worden op voor mij onbekend terrein. Ik ben per 6 november beschikbaar voor 40 uur per week.
Gedurende mijn deeltijd opleiding heb ik ervaring opgedaan bij een logistiek dienstverlener met verschillende magazijnen in Nederland. Bij deze organisatie ben ik werkzaam geweest van op operationeel en tactisch niveau. Operationele ervaring heb ik opgedaan tijdens het opmaken van de transport documentatie en door deel te nemen aan warehouse optimalisatie projecten. Vervolgens heb ik mij op tactisch niveau ontwikkeld door optimalisatie projecten te begeleiden en de visie van de organisatie te koppelen aan dagelijkse doelstellingen.
Na het behalen van mijn hbo diploma in de richting van Logistics Management ben ik bij NRG-office aan de slag gegaan als Supply Chain Professional. Ik wil graag de facetten van de logistieke/supply keten doorlopen bij verschillende organisaties om al hun kenmerken te ondervinden. Mijn eerste opdracht bij NRG-Office startte ik bij Mars als strategisch inkoper van het Europese transport. Een opdracht waarin ik de periodieke aanbesteding heb begeleid. Ook begeleid ik de implementatie van nieuwe vervoerders in het planningsysteem en zorg ik voor de juiste afhandeling van facturen. Aansluitend aan deze opdracht ben ik aan de slag gegaan bij Cura Packaging om de implementatie van het nieuwe ERP-systeem (MS Business Central 365) te begeleiden. Na de succesvolle implementatie van het systeem ben ik als teamlead van de Supply Chain afdeling aan de slag gegaan en heb ik een team van drie personen aangestuurd.
2023 Persoonlijk leiderschap
2023 Lean Black Belt – Bureau Tromp
2022 Lean Green Belt – Bureau Tromp
2018 – 2022 Bachelor Logistics management – Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Door mijn natuurlijke passie om vraagstukken graag op te lossen en mijn werkervaring binnen verschillende internationale bedrijven (Primark, Haribo, CEVA) en behoefte aan constante ontwikkeling heb ik mijzelf ontplooid tot een ervaren Supply Chain Planner/-Specialist.
Door mijn 9 jaar werkervaring ben ik gevormd tot iemand die begrijpt dat structuur, assertiviteit en punctualiteit onmisbaar zijn in mijn specialisme, net als het ad hoc kunnen reageren op onvoorziene situaties en omgaan met stressvolle omstandigheden. Door het opzetten van verschillende projecten en werken op diverse niveaus weet ik hoe belangrijk het is om de juiste taal te spreken. Per 1 november ben ik voor 40 uur per week beschikbaar.
Begonnen als Planner voor stuwboten en containers, raakte ik al snel geïntrigeerd door het vak van planning. Het organiseren van slots en het communiceren met rederijen leidde me naar de boeiende wereld van logistiek en supply chain. Na meer dan 2 jaar gewerkt te hebben voor Primark, waar ik aan diverse projecten werkte om retouren en afvalvervoer te optimaliseren, kon ik mijn vaardigheden verder aanscherpen.
Mijn ontwikkeling ging verder bij CEVA, waar ik verantwoordelijk was voor magazijnbeheer via ABC-analyses en waveplanning. Later bij Haribo verzorgde ik het logistieke aspect, en dit bracht me tot de overtuiging dat supply chain mijn passie en expertisegebied is. Na ruim 3 jaar als Supply Chain Planner in de farmaceutische sector bij Tio Farma, ben ik nu klaar om mijn kennis en ervaring in te zetten voor diverse organisaties. Het brede scala aan taken in integraal ketenbeheer maakt van mij een enthousiaste en gedreven professional die altijd streeft naar het beste resultaat.
2021 GMP-R Nederlands
2004 – 2009 Retail management MBO4 – Florijn College
Als toegewijde professional stel ik mij altijd constructief op en ben ik een verbinder. Mijn belangrijkste drijfveer is het hebben van goede relaties op de werkvloer. In mijn besluitvorming weeg ik altijd de strategische belangen af maar verlies ik de impact hiervan niet uit het oog. Ik ben bedreven in het verbeteren van de samenwerking met zowel interne - als externe relaties. Ik sta open voor inkoop/procurement opdrachten en ik ben per direct beschikbaar voor 40 uur per week.
Ik heb 5+ jaar ervaring met als specialismen; inkoop/leveranciersmanagement, supply chain planning en project management. Door mijn veelzijdige achtergrond in verschillende omgevingen weet ik wat er van mij gevraagd wordt. Ik heb onder andere ervaring in het ontwerpen en optimaliseren van inkoop- en productieprocessen bij een start up onderneming, het managen van verschillende stakeholders in wereldwijde productketens en het realiseren van een kostenbesparende trainingsmethode in de vorm van een Lean Black Belt project. Bovenstaande heb ik in de afgelopen jaren in verschillende functies gedaan bij oa; Enza Zaden, Johnson & Johnson en Levarht.
2023 Lean Green Belt – Bureau Tromp
2012 – 2017 Bachelor Accountancy – Hanzehogeschool Groningen
Ik word vaak omschreven als aan analytische aanpakker die niet alleen denkt maar ook de handen uit de mouwen steekt en oplossingsgericht handelt. Als startende supply chain specialist sta ik open voor nieuwe uitdagingen en ben ik enthousiast om mijn kennis in dynamische en complexe werkomgevingen toe te passen. Ik leer snel en bezit het aanpassingsvermogen om mensen te verbinden en mee te denken aan een efficiënte oplossing. Oftewel, een gedreven junior professional met een proactieve mentaliteit. Ik ben per direct voor 40 uur per week beschikbaar.
Tijdens mij Master Transport & Supply Chain Management heb ik verschillende technieken en methodes geleerd die ik recent nog heb mogen toepassen voor brouwerij Duvel Moortgat. Tijdens dit project heb ik gewerkt aan de capaciteitsuitbreiding van Brouwerij De Molen (Brouwerij t’IJ). Op basis van de geleverde prognoses en kosten-batenanalyses zijn zowel productieplanningen gemaakt als een plan om de opslag- en productiecapaciteit te vergroten. Tevens heb ik gewerkt aan een intern servicemanagement project om technisch personeel te koppelen aan calamiteiten en onderhoud voor een Amsterdamse horecagroep.
2022 – 2023 Master Transport & Supply Chain Management – Vrije Universiteit Amsterdam
2016 – 2021 Bachelor Hotel- & Hospitality Management – Hotelschool The Hague
Ik ben enthousiast, gedreven en onafhankelijk met een passie voor duurzaamheid en voedsel. Ik streef ernaar om altijd een positieve impact te maken met mijn werk. Met sterk ontwikkelde onderhandel- en effectieve communicatievaardigheden, analyseer en doorgrond ik problemen. Ik ben pragmatisch georiënteerd en weet me vanuit mijn nieuwsgierigheid zaken snel eigen te maken binnen de organisatie. Vanaf 9 oktober ben ik voor 40 uur per week beschikbaar.
Na mijn opleiding Food Safety, met specialisatie in supply chain safety ben ik aan de slag gegaan bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit, waar ik als inspecteur en adviseur gewerkt heb. Daarna ben ik gestart bij NRG-office Amsterdam en mijn eerste opdracht was bij Redefine Meat als inventory controller. In deze rol was ik o.a. verantwoordelijk voor het verwerken van orders, forecasting, stock management en het contactpunt tussen de fabriek en sales. Verder hebben wij in deze periode een nieuw ERP-systeem geïmplementeerd. Mijn kracht ligt in mijn aanpassingsvermogen, creativiteit en analytische vermogen. Vaardigheden die bij een startup met bijna 30% groei per maand goed van pas kwamen en constante ontwikkeling goed van pas komen.
2016 – 2018 Master Food Safety (specialisatie Supply Chain Safety) – Wageningen University
2012 – 2016 Bachelor Biology – Maastricht University
NRG krijgt een 4,9 van 5 obv 81 beoordelingen